כמה עולה פרסום ביוטיוב

לקבלת הצעת מחיר התקשרו עכשיו

אז כמה עולה פרסום ביוטיוב.

לא מעט לקוחות שואלים אותי כמה עולה פרסום ביוטיוב ועד כמה שווה לפרסם ביוטיוב אז בואו נחלק את זה לכמה דברים וקודם כל נבין לאיזה אנשים זה יכול להיות מאוד מאוד רלוונטי. פרסום ביוטיוב יכול להיות רלוונטי לתחומים שונים כמו בעלי מקצוע שונאים אבל בעיקר עובדים ברמה הארצית ולא רק באזורים מסוימים כי הפלטפורמה בנויה בצורה כזו שהיא לא כל כך מאפשרת לפרסם רק באזור מסוים ומאוד יתכן שגם הגדרות יהיו לפרסום ביוטיוב באזור מסוים עדיין הפרסומת תרוץ במקומות אחרים ומבחינת המיקום זה לא יהיה ממוקד.

אוקיי אז בואו נחזור להכיר פרסום וכמה עולה לפרסם ביוטיוב.

מחיר פרסום ביוטיוב יכול להתחיל החל מ שתיים, שלוש אגורות לצפייה כן כן בדיוק עלות כ 3 אגורות לצפייה כמובן בכללים מסיימים זה יכול להעלות גם יותר אבל בדרך כלל אם אנחנו מדברים על פרסום שהוא רץ בתוך הסרטון בהתחלה באמצע או בסוף הסרטון הפירסום לא אמור לעלות יותר מ 5- 6 אגורות לצפייה. כן כן עשיתם חישוב נכון ש בשלוש אלף שקל בלבד אפשר לקבל קרוב למאה אלף צפיות ביוטיוב שזה חשיפה ענקית וכל בעל עסק אוכל יזם אוכל זמר מבינים את זה היטב.

איך ניתן להוריד עלות פרסום ביוטיוב?

אם אתם לא זקוקים לכמות צפיות מאוד גדולה ומוכנים להמתין. כמו כן קהל היעד שלכם הוא רחב … קהל היעד הכוונה זה אותם אנשים שאתם רוצים להראות להם ואין לכם צורך מיידי בכמויות כמות גדולה של עשרות אלפי צפיות אז הגדרה של המחיר לצפייה צריך להיות ידני וכמה שיותר נמוך אם להגדיר אותו לדוגמא כשלושה גרות לצפייה אז יתכן מאוד שתוכלו להשיג צפיות בין שתיים לשלוש סדרות לצפייה ובכמות מספיקה. אך במידה ואתם זקוקים לפרסום מאוד רחב והתחרות על קהל היעד שלכם גבוהה אז יתכן שפשוט לא תקבלו מספיק צפיות ביוטיוב אם תגדירו מכשיר צפייה נמוך . לכן מומלץ לעלות אותו לפחות ל-5 אגרות לצפייה ולהתחיל להריץ את זה בצורה כזו אחרת אתם יכולים לבזבז גם זמן וגם כמות צפיות הראשונית שתקבלו לא תספיק לכם ולא תרגישו את התוצאות השיווקיות הרצויות של מטרתם פתחתם את הקמפיין.

לפרטים נוספי השאירו פרטים בבקשה

שקופית קודמת
שקופית הבאה

פרסום בעיתון למי זה יכול להתאים

לדוגמה, הם חסכוניים יותר ממודעות דיגיטליות מכיוון שהם מציעים גם צורות אחרות של מדיה כגון טקסט או תמונות בעלות קטנה או ללא תוספת מחיר.

פרסומים בעיתונים מבילים

יתרון נוסף הוא כמה מעט זמן לוקח לייצור

תעשיית העיתונים חווה ירידה הדרגתית בהכנסות ובתפוצה מסוף שנות ה-90 ואילך. הסיבה לכך היא הופעתם של פרסומים מקוונים המציעים תוכן בחינם, נגישות קלה וממשק אינטראקטיבי שהקוראים נהנים ממנו.

כמה עולה פרסום ביוטוב
Call Now Button דילוג לתוכן