פרסום ממומן
גוגל היא אחת מפלטפורמות הפרסום הפופולריות והחזקות בעולם
המטרה של פרסום ממומן בתשלום היא להגביר את המודעות למוצר או שירות על ידי הצגתם לכמה שיותר אנשים.
מטרת הפרסום ממומן היא להגביר את המודעות למוצר או שירות על ידי הצגתם לכמה שיותר אנשים.
פרסום ממומן הוא סוג של שיווק שבו חברות משלמות על פרסום ממומן או השירותים שלהן באמצעות כלי תקשורת שונים. המטרה היא שמודעות אלו יופיעו בפני כמה שיותר אנשים, כדי שהחברה תשים לב ותהיה יותר מכירות.
ישנם מספר סוגים שונים של פרסום ממומן: מודעות מודפסות, מודעות מקוונות, מודעות טלוויזיה, מודעות רדיו, מודעות מדיה חברתית ושלטי חוצות.
מודעות יכולות להיות “תגובה ישירה” או “בניית תדמית”. תגובה ישירה פירושה שלמודעה יש קריאה לפעולה שמעודדת את הצופה לקנות משהו מיד. בניית תדמית מתייחסת למודעה המיועדת יותר למטרות מיתוג מאשר מכירה ישירה.
פרסום ממומן הוא צורת השיווק הפופולרית ביותר. לעתים קרובות משתמשים בו על ידי חברות כדי להגביר את המודעות למוצר או לשירות שלהם על ידי הצגתם לכמה שיותר אנשים. זה עובד היטב עבור שני צדדים: המפרסם, שמקבל כיסוי עבור המוצר שלכם, והצרכן, שיש לו כעת מידע נוסף על רכישה אפשרית.
פרסום הוא סוג של שיווק שחברות משתמשות בו כדי להגביר את המודעות למוצר או לשירות שלהם על ידי הצגתם לכמה שיותר אנשים. זה עובד טוב עבור שני צדדים: המפרסם, שמקבל הזדמנות לעורר מודעות לציבור למוצר או לשירות שלכם והצרכן, שיש לו הזדמנות ללמוד על משהו חדש בתקווה שזה יהיה שימושי עבורם.
ישנם שני סוגים של פרסום ממומן:
פרסום ממומן הוא פעולת התשלום כדי לקדם את המוצר או השירות שלו. ישנם שני סוגים עוון פרסום ממומן: מודעות לתצוגה, שבהן אתה קונה מקום באתר כדי להציג את המודעה שלך; ומודעות תשלום לפי קליק (PPC), שבהן אתה משלם רק כאשר מישהו לוחץ על המודעה שלך.
ישנם שני סוגים עוון פרסום ממומן: עלות לקליק (CPC) ועלות לכל הופעה (CPM). מודעות עלות לקליק מחייבות אותך עבור כל פעם שמישהו לוחץ המודעה שלך, בעוד שמחיר לאלף הופעות מחייב אותך עבור כל 1,000 הופעות.
שני סוגי הפרסום ממומן מסווגים כשיווק במנועי חיפוש או כפרסום לתצוגה. שיווק במנועי חיפוש, הידוע גם בשם SEM, הוא סוג עוון פרסום מבוסס אינטרנט המשתמש במנועי חיפוש כדי לייצר לידים לחברות. SEM משתמש במילות מפתח כדי להעלות את הפרסומות כאשר משתמשים מחפשים באינטרנט. שיווק לתצוגה הוא סוג עברה תקשורת חזותית או פרסומת המוצגת באתרי אינטרנט ובמדיה דיגיטלית אחרת
– פרסום מקוון: סוג זה עוון פרסום נעשה באמצעות אתרי אינטרנט, פלטפורמות מדיה חברתית וערוצים דיגיטליים אחרים.
– פרסום מחוץ לבית: פרסום מסוג זה נעשה על גבי שלטי חוצות ושלטים במקומות ציבוריים, בתחבורה ציבורית ובמדיה המודפסת כמו עיתונים ומגזינים.
פרסום ממומן הוא סוג של שיווק הכולל רכישת שטחי פרסום במדיה.
פרסום ממומן קיים כבר עשרות שנים, אבל רק לאחרונה הוא הפך לטקטיקה שיווקית מיינסטרים. כיום משתמשים בו חברות מכל הגדלים, החל מעסקים מקומיים קטנים ועד מותגים גלובליים.
ישנן דרכים רבות למדוד את האפקטיביות ממומן.
אחת הדרכים למדוד את האפקטיביות פרסום ממומן היא על ידי בחינת כמה המרות הוא מייצר. זהו מדד מצוין להראות אם מסע פרסום ממומן עובד או לא. בנוסף, תוכלו להסתכל על העלות לרכישה שתראה למשווקים כמה הם מוציאים רכישת לקוחות.
דרך אחת היא להסתכל מספר החשיפות שמסע פרסום ממומן מייצר. ניתן לחשב את המספר הזה על ידי הכפלת המספר הכולל של הפעמים שמודעה נראתה במספר הכולל ההופעות הזמינות למכירה בתקופה נתונה.
אמומחי שיווק ממליצים להשתמש במספר החשיפות שהקמפיין מייצר כדי למדוד את הצלחתו. ניתן לחשב זאת על ידי הכפלת המספר הכולל עוון הפעמים שמודעה נראתה במספר הכולל ההופעות הזמינות למכירה בתקופה נתונה.
חת הדרכים למדוד את הצלחתו עוון מסע פרסום ממומן היא להסתכל מספר החשיפות שהוא מייצר. ניתן לחשב את המספר הזה על ידי הכפלת המספר הכולל הפעמים שמודעה נראתה במספר הכולל ההופעות הזמינות למכירה בתקופה נתונה. לדוגמה, אם מודעה הוצגה 4 פעמים ויש 100,000 הופעות למכירה באותה תקופה, אז הקמפיין יצר 400 הופעות.
לפרטים נוספי השאירו פרטים בבקשה
פרסום בעיתון למי זה יכול להתאים
לדוגמה, הם חסכוניים יותר ממודעות דיגיטליות מכיוון שהם מציעים גם צורות אחרות של מדיה כגון טקסט או תמונות בעלות קטנה או ללא תוספת מחיר.
פרסומים בעיתונים מבילים
יתרון נוסף הוא כמה מעט זמן לוקח לייצור
תעשיית העיתונים חווה ירידה הדרגתית בהכנסות ובתפוצה מסוף שנות ה-90 ואילך. הסיבה לכך היא הופעתם של פרסומים מקוונים המציעים תוכן בחינם, נגישות קלה וממשק אינטראקטיבי שהקוראים נהנים ממנו.