פרסום באנר באתר חדשות

לקבלת הצעת מחיר התקשרו עכשיו

פרסום באנר באתר חדשות מחיר בעלות חודשית.

פרסום באנר באתר חזק כמו אתרי וואלה או אתרי ynet יכול לגרום כניסות רבות לאתר שלכם ולחשיפה ענקית כי באותם אתרים יש על פי מאות אלפי ולפעמים מיליונים של גולשים. כמו כן יש יתרון מסוים לבצע פרסומים בתארים כאלו כי אותם אתרים אנשים שנכנסים אליהם הם חשופים לקבלת מידע והם מרוכזים ולקרוא את הפרטים אשמח לקבל פרטים נוספים לגבי המוצר השירות שלכם במידה ויש לו התעניינות כללית.

איך ניתן לפרסם באנר באתר חדשות או בפורטל ארצי גדול?

הדרך הראשונה לפרסם בפורטל זה לבנות יצירות לפורטל ולקבל מכשיר תמורת אלף חשיפות לרכוש מראש חשיפה באנר שלכם בקטגוריות מתאימות באותו אתר. לדוגמא אם התחום שלכם רפואה אז אתם יכולים לפרסם באנר באתר ולבקש שהבאנו שלכם יופיע רק בקטגוריה מסוימת. מחיר פרסום בקטגוריות שונות יכול להשתנות בצורה מאוד משמעותית מקצה לקצה כמה שהתחום הוא יותר תחרותי המחיר פרסום באותו פורטל יהיה הרבה יותר גבוה. ניתן ומומלץ אפילו לבדוק ולקבל הצעות מחיר מכמה אתרים במקביל בשביל שתהיה אפשרות להשוות בין מחיר פרסום בפורטל לאתרים אחרים ולבחור ההצעה המתאימה ביותר. לא פחות חשוב לאיזה תקופה החליטו לפרסם זה איזה כמות של חטיפות תצטרכו כמה שיותר חשיפות ולכמה שאין תקופה ארוכה יותר התחייבו המכשיר פרסום עלול לרדת

מה הדרך החליפית לפרסם אתר פורטל גדול גדול בלי לפנות ישירות אל מחירים של האתר.

האופציה אפשרית לפרסום האתר שלכם ובן-אל באתרים חיצוניים היא דרך מערכת ממומנת של גוגל שמאפשרת לפרסם באנרים גם באתרים חיצוניים שם התנאים הרבה יותר גמישים ואתם תוכלו לבחור מה מתאים לכם. באיזה אתר אתם רוצים שיופיע את המודעה שלכם זאת אומרת לאותם פורטלים גדולים כבר יש חוזה עם הגוגל והם ומקנים להם שטחי פרסום שאחר-כך גוגל מוכר לכם. זאת אומרת אם ללכת בדרך הזו ניתן לפרסם באותם אתרים דרך מערכת של גוגל או מערכות אחרות שהם עובדים איתם שהם סוג של מתווך בין פורטל לבין המפרסם ובכך לרכוש כמות חשיפות או אפילו קליקים הרצויה מתוך אותו אתר. הקושי היחיד שכנראה לא תוכלו להגדיר זה באיזה קטגוריה תופיע מודעה שלכם ובכך חשוב מאוד להבין מה המטרה בדיוק שלכם ומה אתם רוצים להשיג על ידי פרסום באתר. לשקול דרכים חלופיות לפרסום גם אופציה אפשרית שתאפשר לכם חשיפה במקומות אחרים. בקיצור לפני פרסום וסגירת חוזה על עשרות אלפי שקלים או אפילו מאות אלפי שקלים כדאי לבדוק מה האפשרות ומה העלות אם לבצע את זה דרך מערכת של גוגל ממומן ברשת המדיה של גוגל.

לפרטים נוספי השאירו פרטים בבקשה

שקופית קודמת
שקופית הבאה

פרסום בעיתון למי זה יכול להתאים

לדוגמה, הם חסכוניים יותר ממודעות דיגיטליות מכיוון שהם מציעים גם צורות אחרות של מדיה כגון טקסט או תמונות בעלות קטנה או ללא תוספת מחיר.

פרסומים בעיתונים מבילים

יתרון נוסף הוא כמה מעט זמן לוקח לייצור

תעשיית העיתונים חווה ירידה הדרגתית בהכנסות ובתפוצה מסוף שנות ה-90 ואילך. הסיבה לכך היא הופעתם של פרסומים מקוונים המציעים תוכן בחינם, נגישות קלה וממשק אינטראקטיבי שהקוראים נהנים ממנו.

Call Now Button דילוג לתוכן