פרסום בעיתון ארצית במחירים מעולים

לקבלת הצעת מחיר התקשרו עכשיו

פרסום בעיתון הוא צורת תקשורת שבאמצעותה משווקים חולקים מידע על המוצרים שלהם עם הצרכנים.

המודעות העיקריות הן מסרים מסחריים המקדמים, משכנעים או מודיעים ללקוחות פוטנציאליים לגבי מוצר או שירות. בעבר ניתן היה לראות בפרסום שיחה חד כיוונית מעסק לצרכנים, אך כיום אין זה נדיר שעסקים מנהלים שיחות דו כיווניות עם לקוחות.

במקרה של פרסום בעיתון , פרסום הוא סוג של שיווק שעשוי לכלול מגוון רחב של מדיה כגון:

עיתונים ומגזינים הם צורת הפרסום הפופולרית ביותר. הם מספקים הזדמנות מצוינת להגיע לצרכנים וליידע אותם על מוצרים חדשים. פרסומות במדיומים אלו משמשות כקשר ראשון עם לקוחות פוטנציאליים ויוצרות רושם מתמשך.

עם זאת, עם עליית הפרסום המקוון, מודעות דפוס מסורתיות אינן עוד צורה יעילה של קידום. יש לכך סיבות רבות, כולל הירידה במספר הצרכנים שקוראים מגזינים או עיתונים בשלמותם.

מדיה מודפסת ומשודרת.

למרות הירידה בפופולריות שלהן - פרסום בעיתון , לפרסומות במדיה המודפסת עדיין יש כמה יתרונות שאסור להתעלם מהם.

בשנת 2016, הכנסות הפרסום שהופקו מעיתונים מודפסים הסתכמו ב-4.9 מיליארד דולר, המהווה ירידה משמעותית מ-5.5 מיליארד דולר בשנת 2015. הכנסות מפרסום שנוצרו על ידי עיתונים דיגיטליים בלבד עמדו על מיליארד דולר בשנת 2016, שהם עלייה של 17% לעומת 876 מיליון ב-2015. הכנסות מפרסום בדולרים שנוצרו על ידי עיתונים דיגיטליים בלבד.

פרסום בעיתון הינו אמצעי שיווקי שבו המפרסם משלם למוציא לאור (למשל, עיתון) עבור המקום בו יציג את המסר שלו.

הפרסום אינו מוגבל לצורות מדיה מסורתיות כגון עיתונים ומגזינים; זה יכול לכלול פוסטרים, שלטים, שידורי טלוויזיה ורדיו, פרסומות באינטרנט וסרטונים מקוונים (YouTube).

הפרסום לובש צורות רבות כדי להעביר את המסר שלו. זה יכול להינתן על ידי איש מכירות בעמלה או לתת באופן חופשי על ידי ארגון. הודעות המפרסמות סחורות ושירותים נעות בין הודעות טקסט קצרות על שלטי חוצות ועד תצוגות משוכללות הכוללות מוזיקה, אפקטי תאורה ותמונות וידאו. תעשיית הפרסום מרוויחה מיליארדי דולרים בשנה בהכנסות ולכן חשוב למשווקים ולבעלי עסקים לדעת כיצד הפרסום משפיע עליהם ומה הם יכולים לעשות בנידון.

פרסום הוא קידום מוצרים ושירותים.

חלק זה ידון בתפקיד הפרסום בפרסומים בעיתונים.

ישנם סוגים רבים ושונים של פרסום, אך אנו נדון רק בצורות השונות שאנו רואים בעיתון .

ניתן לסווג פרסומות בעיתונים לשלושה סוגים שונים: מודעות מסווגות, מודעות לתצוגה וסוגים נוספים כגון פרסומי דרושים והודעות.

עיתונים היו צורת פרסום פופולרית במשך עשרות שנים מכיוון שהם מגיעים לקהל שמוכן לקנות סחורות או שירותים שאנשים מוכרים. כיום ניתן למצוא עיתונים בכל מקום, בעיקר בשדות תעופה, בתחנות אוטובוס וחדרי המתנה עם ספסלים לשבת בזמן ההמתנה לרכבות או לאוטובוסים.

העיתון הראשון יצא לאור בשנת 1702. הפרסומת הראשונה של “המפרסם היומי של לונדון” נמצאה באמצע פרסום זה. עיתונים הפכו עד מהרה למדיום פופולרי עבור מפרסמים מכיוון שהם היו זולים ויכלו להגיע לקהל רחב.

פרסום בעיתון הוא מה שתומך בעיתונים והם מסתמכים על מפרסמים כדי לייצר הכנסות ולהצמיח את העסק שלהם.

פרסום תמיד היה היבט חשוב בתעשיית פרסום העיתונים. עם הופעת האינטרנט והמדיה החברתית, ההכנסות מפרסום בעיתונים ירדו.

הירידה בתקציבי הפרסומות המודפסות יצרה הזדמנות לפרסום דיגיטלי, אשר מהווה כעת נתח גדול יותר מהוצאות הפרסום. אבל לא נראה שמודעות דיגיטליות לבדן יספיקו כדי לפצות על ההפסד בהכנסות ממודעות מודפסות. עיתונים צריכים מודל עסקי חדש המשלב הפצה דיגיטלית ופרינט אם הם רוצים לשרוד בעתיד.

עתיד תעשיית פרסום העיתונים עלול להיות בסיכון ללא מודל עסקי בר-קיימא המשלב הפצה דיגיטלית ודפוס.

אחד הפרסומים הראשונים שעשו שימוש בפרסום היה עיתון לונדוני בשם “הדיילי סטאר”. הוא פורסם בשנת 1843 והפך לראשון לפרסם מודעות מסווגות בתשלום.

מפרסמים היו להוטים לקבל מקום בפרסום החדש הזה. עד מהרה הם הבינו שהם חייבים להציע משהו יותר מסתם פרסומת אם הם רוצים למכור את השירותים שלהם. הפרסומות החלו כוללות: מחירונים, הצעות חינם והצעות מחיר מלקוחות מרוצים.

פרסום הוא צורת תקשורת על מוצרים ושירותים המיועדת לצרכנים ונועדה לשכנע אותם לקנות או לעשות משהו, כמו שימוש במוצר או שירות, תשלום עבור סחורות או שירותים, הצבעה למועמד פוליטי, הצטרפות לארגון או קניית מניות והפרסום בעיתון זה חלק ממערך זה .

לפרטים נוספי השאירו פרטים בבקשה

שקופית קודמת
שקופית הבאה

פרסום בעיתון למי זה יכול להתאים

לדוגמה, הם חסכוניים יותר ממודעות דיגיטליות מכיוון שהם מציעים גם צורות אחרות של מדיה כגון טקסט או תמונות בעלות קטנה או ללא תוספת מחיר.

פרסומים בעיתונים מבילים

יתרון נוסף הוא כמה מעט זמן לוקח לייצור

תעשיית העיתונים חווה ירידה הדרגתית בהכנסות ובתפוצה מסוף שנות ה-90 ואילך. הסיבה לכך היא הופעתם של פרסומים מקוונים המציעים תוכן בחינם, נגישות קלה וממשק אינטראקטיבי שהקוראים נהנים ממנו.

פרסום בעיתון
Call Now Button דילוג לתוכן