פרסום קריינות במחירים מעולים

לקבלת הצעת מחיר התקשרו עכשיו

פרסום באמצעות קריינות.

העולם החדש של שנת 2022 עבר טלטלה רבה, אפשר לומר שבמובן מסוים הוא דיי התהפך עלינו, הקורונה הגיע לכאן ואיתה הלך כל מה שמוכר ונחמד.. אם ניתן אפשר ממש לחלק את זה לשתי עולמות זה שלפני פברואר מרץ 2019 שאז באה הקורונה וזה שאחרי,

וכל זה איך קשור לפרסום באמצעות קריינות?

ובכן תזכרו כאשר כולנו ישבנו מסוגרים בבתים ומפוחדים על עתידנו ובתכלס, לא נשאר הרבה חוץ מלאכול מלא ולצפות בטלוויזיה שהייתה ממש כמו סדרת מתח באותם ימים עם מהדורת חדשות אחת שרודפת את חברתה מבוקר עד לילה!

הכוח של הפרסום באמצעות קריינות מתגלה.

ביושבנו על הספה עם החטיפים ואין יותר מידי מה לעשות כאמור פתאום התחלנו להאזין לקריינים, לחדשות, למהדורות שבאו ללא הרף ואז התגלה כוחו העצום של הפרסום באמצעות הקריינות, בתשדירי הפרסומת או יותר נכון בהפסקת הפרסומות שבין מהדורה אחת לאחרת פתאום שמענו תשדירים יפיפיים של פרסומות מושקעות, היכולת לצפות ולהתענג על החשיבה והקריאייטיב שמאחורי התשדירים המסחריים, בפרט של רשתות המזון שהיו כמעט היחידות שרק הרוויחו מכל הסיטואציה המוזרה, פרסום באמצעות קריינות היה גם נחלתם של תשדירי השירות הממשלתיים בנוגע לדרכי ההתמודדות מול הנגיף הארור, מידע על חיסון וכ"ו וכ"ו אבל אפשר לומר בוודאות שערכו של התשדיר והפרסום באמצעות הקריינות התגלה דווקא אז כאשר העולם שקט..

פרסום באמצעות קריינות יכול בהחלט להיות מרגש!

זוכרים את תשדירי השירות של האנשים שצולמו כאשר הם סיפרו על החוויה שלהם לאחר שחלו בנגיף קורונה? ובכן לא מעט אנשים כאילו צולמו לערוצים המסחריים וריגשו מאות אלפי בני אדם כאשר בסוף כל ראיון כזה היה תשדיר קריינות קבוע שדחק בציבור שלא להמתין אפילו עוד שנייה ולרוץ להתחסן, הפרסום באמצעות קריינות שוב פעם הוכיח את ערכו כאשר אחרי זמן לא רב ישראל הייתה אחת המדינות הראשונות לצאת ממגפת קורונה "ולצאת לשתות בירה" לנוח מכל הסגרים, ועוד כל מיני משפטים של כל מיני ידוענים שלא נזכיר את שמם..(אנחנו כאן נטו למקצועיות..) פתאום הערך של הערוצים המסחריים ברדיו ובטלוויזיה וגם בדיגיטל עלה פלאים ואולפני ההפקות להפקת תשדירי פרסום הפכו להיות עמוסים, זה בהחלט היה נחמד שפרסום באמצעות קריינות יכול להיות מרגש ובו בזמן אפקטיבי ביותר! הקול האנושי מתברר יש לו ערך עליון.

אבל למען האמת פרסום באמצעות קריינות היה תמיד מרשים!

אם תזכרו תמיד הפקות גדולות של מותגי ענק לוו בפרסום באמצעות קריינות, עם זה בשנות ה 70-80-90 בערוצי הרדיו והחל מרגע בו הופיעה הטלוויזיה לראשונה בעולם, פרסום וקריינות היו חברים נפלאים, אין ספק יש משהו בקולו של קריין או קריינית מוצלחת שיודע להגיע לחלק הספציפי במוח שלנו ולגרום לנו לרגש מסויים, רגש, הנעה לפעולה, שמחה ועוד, אם זה באמצעות פרסום קריינות לאירועי התרמה בהם נשמעו תשדירי פרסום קורעי לב ואו כאשר רוצים לבצע קמפיין מוצלח של מכירה ופשוט יוצרים קריינות חייה, מתלהבת, 'סופר סייל' + הארד סייל' לכל דבר שהיו צריכים איי פעם למכור …

פרסום באמצעות קריינות הוא קצת "טריקי" אפילו היום!

גם היום וגם משכבר הימיים לא בטוח שנתתם את דעתכם בדבר אבל חברות הפרסום מצאו דרך להעביר פרסום באמצעות קריינות בלי שבכלל נרגיש, אני מדבר למשל על"צליל המתנה עסקי" בעבר לא היה נפוץ אבל היום לכל עצמאי קטן כגדול יש "צליל עסקי בהמתנה" שהוא פרסום באמצעות קריינות מקצועית במכשיר טלפון או במרכזייה, וזה רק טריק קטן אחד שלא בטוח שחשבתם עליו, הרשו לעצמכם לעצום את העיניים ולדמיין היכן עוד נתקלתם בקריינות, פתאום תגלו את רכבת ישראל, אוטובוסים, תחבורה ועולם התעופה, הדיגיטל הרדיו והטלוויזיה, אין ספק כי כוחו של הקריין והקריינות בכלל עולה ככל שהופך עולמנו דיגיטלי וחדשני יותר, ואולי זה דווקא לא רע..

לעמת פרסומות צועקות או מנוכרות שלא לומר ציניות קריינות תמיד הייתה החלק היפה של העולם הפרסומי מאחר ואין תחליף לקול נעים שמעביר לך מסר מסחרי, כך עם כל הסלידה לפרסום שמוחנו הפך "הודף פרסום" בשילוב קריינות נהיה ונתגלה ככוח עולה.

הכותב הוא שמעון אסולין בעלים במשרד הדיגיטלי והפקות קריינות מקצועית 'ליקול הפקות', ב'ליקול' ישנה גלרייה אדירה של קריינים וקרייניות מקצועינים לכל מטרה פרסומית, תרגישו חופשי לפנות אליהם 029995570 אתר האולפן. 

לפרטים נוספי השאירו פרטים בבקשה

Previous
Next

פרסום בעיתון למי זה יכול להתאים

לדוגמה, הם חסכוניים יותר ממודעות דיגיטליות מכיוון שהם מציעים גם צורות אחרות של מדיה כגון טקסט או תמונות בעלות קטנה או ללא תוספת מחיר.

פרסומים בעיתונים מבילים

יתרון נוסף הוא כמה מעט זמן לוקח לייצור

תעשיית העיתונים חווה ירידה הדרגתית בהכנסות ובתפוצה מסוף שנות ה-90 ואילך. הסיבה לכך היא הופעתם של פרסומים מקוונים המציעים תוכן בחינם, נגישות קלה וממשק אינטראקטיבי שהקוראים נהנים ממנו.

פרסום קריינות (1)